TUĞBA'M

21 Mart 2014 Cuma

..........................Düğün Müzikleri......................... (Seçimlerim ve Sizin Önerilerinizi Bekliyorum)




Giriş Müziği (?)



Pasta Müziği (?)



Dans Müziği (???)


Sefarad_Seni Ne Çok Sevdiğimi








 
Video Eklemeye Çalıştım
 Ama 1 Taneden Fazla Yükleyemeyince Böyle Oldu..
Sizden Her Zaman Olduğu Gibi 
Fikirlerinizi Paylaşmanızı İstiyorum.
Özellikle Dans Müziği Olarak..
Yazdıklarımın Dışında Da Fikir Verebilirsiniz.

Vaktini Ayırıp Bakan Herkese Teşekkürler..


8 yorum:

  1. ben henüz sadece dans müziğime karar vermiş durumdayım diğerlerini daha düşenemedim :) irem dericinin kalbimin tek sahibine isimli yeni şarkısı ilk olarak beyaz showda söylemişti ve orada söylediği şekli var tüm video sitelerinde henüz ses kaydı yapılmadı sanırım orjinalini bulamadım eğer düğüne kadarda olmazsa değiştireceğim :) bunu bulamasaydım aklımda kayahan seninle herşeye varım ben vardı seninde dans şarkılarının arasında var :) çok konuştum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok konuşmanızı istiyorum zaten canım :))
      Bana fikir vermeniz beni çok mutlu ediyor :) çok teşekküler ;)

      Sil
  2. https://www.youtube.com/watch?v=x5p5v27yQaM&feature=kp şarkı bu yeni şarkı olan adını dağlara yazdımla karıştılmasın die video ekledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım şuan bakamıyorum ama akşam mutlaka bakacağım ;)

      Sil
  3. Bizim giriş müziğimiz nil karaibtahimgil den ben ona resmen aşığım parcasıydı. Pasta keserken oya-bora sevmek zamani' nı caldırdık. Dans müziğimiz ise önce Mariah Carey my all sonrasinda ise Toygar Isikli sen esittir ben parcasiyla dans ettik. Belki secmene yardimci olur. Kolay gelsin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel seçimlermiş ;) düşünebilirim...Teşekkürler canım

      Sil
  4. MÜGE GÜLER22 Mart 2014 08:50

    CANIM BENCE RAFET EL ROMAN ÖMRÜMÜN SAHİBİ BENCE GÜZEL SEÇİM OLUR DİNLEDİM ÖYLE KARAR VERDİM AYAKKABININ ALTINA BENİM ADIMI YAZARMISIN MUTLULUKLAR DİLERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım..Tabiiiki yazarım seve seve :)

      Sil